Mocht het gebeuren dat u geen goed gevoel heeft overgehouden over een behandeling bij onze huisartsenpraktijk en u wilt dit kenbaar maken, dan vernemen wij dit graag van u. Wij kunnen dit dan met u bespreken en ervan leren.
Klacht indienen
Wij verzoeken u om uw klacht aan te geven bij een van onze medewerkers. Mocht u het vervelend vinden om dit in persoon of telefonisch te doen dan kunt u gebruik maken van het klachtenformulier.
Na ontvangst van uw klacht neemt een van onze huisartsen uw klacht in behandeling. De huisarts of een andere medewerker kan u bellen als uw klacht nog niet helemaal duidelijk is.
Wij geven telefonisch of via een persoonlijke afspraak een reactie op uw klacht.
Klachtenfunctionaris
Het heeft onze voorkeur om met u in gesprek te gaan om te kijken of we er samen uit kunnen komen.
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt is vertrouwelijk. De functionaris zoekt samen met u naar een oplossing en kan proberen te bemiddelen tussen partijen.
De klachtenfunctionaris is te bereiken middels de website van stichting DOKh.